4. УПРАВЛІННЯ КОЛЕДЖЕМ, ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ КЕРІВНИКА КОЛЕДЖУ
4.1. Управління Коледжем здійснюється на основі принципів:
автономії та самоврядування;
розмежування прав, повноважень та відповідальності керівництва Університету та його структурних підрозділів;
поєднання колегіальних та єдиноначальних засад;
незалежності від політичних партій, громадських та релігійних організацій.
4.2. Автономія та самоврядування Коледжу реалізуються відповідно до законодавства і передбачають право:
самостійно визначати форми навчання, форми та види організації навчального процесу;
приймати на роботу педагогічних та інших працівників, крім головного бухгалтера та заступників директора, які призначаються на посаду ректором Університету за поданням директора Коледжу;
педагогічної ради Верхівського с/г коледжу Вінницького НАУ
від 28 серпня 2015 року
Ухвалили:
І. Секретарем педагогічної ради обрати Нечай Г.М.
ІІ.1.Забезпечити конкурсний відбір та виконання плану державного замовлення підготовки молодших спеціалістів шляхом активізації профорієнтаційної роботи.
Відповідальні: Нижник Л.П.,Гудзь В.О.
2.Провести виставку методичної роботи і технічної творчості у коледжі та підготувати кожному викладачеві по 2 методичні розробки.
у Верхівському сільськогосподарському коледжі Вінницького
національного аграрного університету
Загальні положення
1. Самоврядування у Верхівському сільськогосподарському коледжі Вінницького
національного державного університету – це самостійна громадська діяльність студентів із реалізації функцій управління коледжем, яка визначається директором (адміністрацією), відділеннями і здійснюється студентами відповідно до мети і завдання, що стоять перед студентськими колективами.
2. У своїй діяльності Рада студентського самоврядування керується законодавством, рішеннями Міністерства освіти і науки та Міністерства агрополітики України, Положенням про ВСП та цим Положенням,
... Читати далі »
4. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Науково-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу є необхідною умовою якісного засвоєння програм підготовки фахівців і включає:
стандарти вищої освіти;
навчально-організаційні документи спеціальностей (напрямків) коледжу;
навчально-методичні комплекси дисциплін;
інформаційне забезпечення освітнього процесу (підручники і навчальні посібники, методичні матеріали, мультимедійні посібники електронні посібники, комп’ютерні програми з навчальних дисциплін, робочі зошити, практикуми тощо)
систему контролю якості освітнього процесу.
4.1 Документація з науково-методичного та організаційного забезпечення освітнього процесу