Рішення
педагогічної ради Верхівського с/г коледжу Вінницького НАУ
від 28 серпня 2015 року
Ухвалили:
І. Секретарем педагогічної ради обрати Нечай Г.М.
ІІ.1.Забезпечити конкурсний відбір та виконання плану державного замовлення підготовки молодших спеціалістів шляхом активізації профорієнтаційної роботи.
Відповідальні: Нижник Л.П.,Гудзь В.О.
2.Провести виставку методичної роботи і технічної творчості у коледжі та підготувати кожному викладачеві по 2 методичні розробки.
Відповідальні: Нижник Л.П.,Тесьминецький І.Г.,Кулик Н.М.
3.Провести реставрацію бібліотеки.
Відповідальні: Кушнір О.М., Сердюк В.Ю.
4.Придбати електронний тахеометр, модем та антену для встановлення інтернет-зв’язку в аудиторії 7л,комп’ютер для навчальної частини.
Відповідальні: Кушнір О.М., Сагайдак А.Г.,Нижник Л.П.
5.Закінчити оформлення території перед центральним корпусом і розробити проект облаштування території біля лабораторного корпусу.
До 15.11.2015 р.
Відповідальні: Нижник Л.П.,Гудзь В.О.,Федотова Л.Г.
6.Удосконалити оформлення та дидактичне забезпечення навчальних кабінетів та лабораторій, згідно Закону про вищу освіту та естетичних норм.
До 01.11.2015 р.
Відповідальні: Нижник Л.П.,зав.кабінетами
7.Заключити угоду для створення бази проходження практики студентам спеціальності «Зелене будівництво і садово-паркове господарство» з Національним природним парком «Кармелюкове поділля» смт.Чечельник
До 01.11.2015 р.
Відповідальні: Нижник Л.П., Тесьминецький І.Г
ІІІ. Затвердити робочі навчальні плани та графіки навчального процесу на 2015-2016 н.р.
ІV. Затвердити розклад занять на І семестр 2015-2016н.р.
V. Затвердити педагогічне навантаження викладачів у 2015-2016н.р.
V І.Нагородити похвальними листами відмінників навчання(список додається).
V ІІ. Визнати роботу бібліотеки у 2014-2015 н.р. задовільною, затвердити план роботи бібліотеки на 2015-2016 н.р.
V ІІІ. Затвердити план роботи засідань педагогічної ради у 2015-2016 н.р.
Рішення
педагогічної ради Верхівського с/г коледжу Вінницького НАУ
від 30 жовтня 2015 року
Ухвалили:
І.1.Підготувати і затвердити Правила прийому і Положення про Приймальну комісію Верхівського сільськогосподарського коледжу ВНАУ.
До 01.12.2015р.
Відповідальний: секретар ПК
2.Виготовити оголошення про прийом в коледж.
До 01.12.2015р.
Відповідальний: секретар ПК,технічний секретар ПК
3.Утримувати кімнату для роботи приймальної комісії в належному стані і поповнювати необхідними матеріалами.
Систематично.
Відповідальний: секретар ПК
4.Закріпити викладачів для проведення належної профорієнтаційної роботи за районами Вінницької області.
До 01.12.2015р.
Відповідальний: секретар ПК
5.Забезпечити вивчення членами приймальної комісії правил прийому, інструктивних листів та іншої діючої документації по прийому.
До 01.02.2016р.
Відповідальний: голова ПК
6.Затвердити склад екзаменаційної комісії та забезпечити вивчення її членами інструкції про порядок проведення вступних іспитів.
До 01.03.2016р.
Відповідальний: голова ПК
7.Розробити своєчасно ,у відповідності з програмами вступних іспитів,екзаменаційну документацію, розглянути та затвердити її.
До 01.04.2016р.
Відповідальний: голови предметних екзаменаційних комісій
8.Організувати, згідно графіка, щоденне чергування членів приймальної комісії в період прийому заяв та проведення вступних іспитів. Забезпечити проведення співбесіди з кожним абітурієнтом.
Липень 2016р.
Відповідальний: секретар ПК
9.Створити оргкомітет по забезпеченні проведення профорієнтаційної роботи.
До 30.11.2015р.
Відповідальний: Паламарчук В.Г.
10.Організувати конкурс на кращу профорієнтаційну роботу між академічними групами.
Листопад 2015 липень 2016 року
Відповідальний:голова студентського профкому
11.Підтримувати зв'язок з відділами кадрів районних управлінь агропромислового комплексу, відділами держгеокадастру, районними відділами освіти.
Систематично.
Відповідальний: Горобець В.Г., Кушнір В.В.
12.Розмістити оголошення про прийом документів у ЗМІ.
Травень – червень 2016р.
Відповідальний: секретар ПК
13.Провести Дні відкритих дверей.
Березень-травень 2016р.
Відповідальний: секретар ПК,технічний секретар ПК
14.Підтримувати зв’язки з районними та обласним центром зайнятості,брати участь в ярмарках професій.
Систематично.
Відповідальний: Тесьминецький І.Г.
15.Здійснити подвірний обхід випускників шкіл з метою профорієнтаційної роботи.
Червень-липень 2016р.
Відповідальний:викладачі коледжу
16.Підготувати інформаційний стенд Приймальної комісії.
Червень 2016р.
Відповідальний: секретар ПК
17.Створити оперативний штаб «Вступна кампанія 2016»
Червень
Відповідальний: секретар ПК
18. Відзначити групи та студентів, які проявили найвищу активність при проведенні профорієнтаційної роботи.
До 30.11.2015р.
Відповідальний:голова студентського профкому
19.В межах І етапу профорієнтаційної роботи через студентів забезпечити зв'язок з класними керівниками 9-х класів шкіл.
Листопад 2015 – квітень 2016р. Відповідальні:куратори груп
ІІ. 1.Підготувати студентів випускних курсів до незалежного оцінювання якості освіти.
2.Придбати модем, антену для роботи в публічній карті С ДЗК.
3.Придбати електронний тахеометр South 362 R.
4.Провести атестацію викладачів Кулик Н.М., Пасічник І.М.
5.Придбати 2 персональних комп’ютери.
ІІІ.
1.Скласти звіт про проведену дослідницьку роботу за 2015 рік.
До 10.11.2015р.
Відповідальний:керівники дослідницької роботи, зав.відділення Тесьминецький І.Г.
2.Провести наукову конференцію із студентами про проведену науково-дослідницьку роботу.
До 10.12.2015р.
Відповідальний: Тесьминецький І.Г., керівники гуртків
3.Обгрунтувати тематику дослідницької роботи на 2016 рік.
Відповідальний: Тесьминецький І.Г., керівники гуртків
4.Скласти кошторис затрат на проведення дослідницької роботи у 2016році.
До 20.12.2015р.
Відповідальний: гол.бухгалтер Сагайдак А.Г.,Тесьминецький І.Г. |