Вівторок, 17.09.2019, 17:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Верхівський с/г коледж ВНАУ

Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Головна » 2016 » Квітень » 23 » Оприлюднені рішення вченої ради коледжу
12:04
Оприлюднені рішення вченої ради коледжу

Рішення

педагогічної ради Верхівського с/г коледжу Вінницького НАУ

від 28 серпня 2015 року

Ухвалили:

І. Секретарем  педагогічної ради обрати Нечай Г.М.

ІІ.1.Забезпечити конкурсний відбір та виконання плану державного замовлення підготовки молодших спеціалістів шляхом активізації профорієнтаційної роботи.

Відповідальні: Нижник Л.П.,Гудзь В.О.

2.Провести  виставку методичної роботи і технічної творчості у коледжі та підготувати кожному викладачеві по 2 методичні розробки.

Відповідальні: Нижник Л.П.,Тесьминецький І.Г.,Кулик Н.М.

3.Провести реставрацію бібліотеки.

Відповідальні:  Кушнір О.М., Сердюк В.Ю.

4.Придбати електронний тахеометр, модем та антену для встановлення інтернет-зв’язку в аудиторії 7л,комп’ютер для навчальної частини.

Відповідальні:  Кушнір О.М., Сагайдак А.Г.,Нижник Л.П.

5.Закінчити оформлення території перед центральним корпусом і розробити проект облаштування території біля лабораторного  корпусу.

До 15.11.2015 р.

Відповідальні: Нижник Л.П.,Гудзь В.О.,Федотова Л.Г.

6.Удосконалити оформлення та дидактичне забезпечення навчальних кабінетів та лабораторій, згідно Закону про вищу освіту та естетичних норм.

До 01.11.2015 р.

Відповідальні: Нижник Л.П.,зав.кабінетами

7.Заключити угоду для створення бази проходження практики студентам спеціальності «Зелене будівництво і садово-паркове господарство» з Національним природним парком «Кармелюкове поділля» смт.Чечельник

До 01.11.2015 р.

Відповідальні: Нижник Л.П., Тесьминецький І.Г

 

ІІІ. Затвердити робочі навчальні плани та графіки навчального процесу на 2015-2016 н.р.

ІV. Затвердити розклад занять на І семестр 2015-2016н.р.

V. Затвердити педагогічне навантаження викладачів у 2015-2016н.р.

V І.Нагородити  похвальними листами відмінників  навчання(список додається).

V ІІ. Визнати роботу бібліотеки у 2014-2015 н.р. задовільною, затвердити план роботи бібліотеки на 2015-2016 н.р.

V ІІІ. Затвердити план роботи засідань педагогічної ради у 2015-2016 н.р.

 

 

 

 

 

 

Рішення

 педагогічної ради Верхівського с/г коледжу Вінницького НАУ

від 30 жовтня  2015 року

Ухвалили:

І.1.Підготувати і затвердити Правила прийому і Положення про Приймальну комісію Верхівського сільськогосподарського коледжу ВНАУ.

До 01.12.2015р.

Відповідальний: секретар ПК

2.Виготовити оголошення про прийом в коледж.

До 01.12.2015р.

Відповідальний: секретар ПК,технічний секретар ПК

3.Утримувати кімнату для роботи приймальної комісії в належному стані і поповнювати необхідними матеріалами.

Систематично.

Відповідальний: секретар ПК

4.Закріпити викладачів для проведення належної профорієнтаційної роботи за районами Вінницької області.

До 01.12.2015р.

Відповідальний: секретар ПК

5.Забезпечити вивчення членами приймальної комісії правил прийому, інструктивних листів та іншої діючої документації по  прийому.

До 01.02.2016р.

Відповідальний: голова ПК

6.Затвердити склад екзаменаційної комісії та забезпечити вивчення її членами інструкції про порядок проведення вступних іспитів.

До 01.03.2016р.

Відповідальний: голова ПК

7.Розробити своєчасно ,у відповідності з програмами вступних іспитів,екзаменаційну документацію, розглянути та затвердити її.

До 01.04.2016р.

Відповідальний: голови предметних екзаменаційних комісій

8.Організувати, згідно графіка, щоденне чергування членів приймальної комісії в період прийому заяв та проведення вступних іспитів. Забезпечити проведення співбесіди з кожним абітурієнтом.

Липень 2016р.

Відповідальний: секретар ПК

9.Створити оргкомітет по забезпеченні проведення профорієнтаційної роботи.

До 30.11.2015р.

Відповідальний: Паламарчук В.Г.

10.Організувати конкурс на кращу профорієнтаційну роботу між академічними групами.

Листопад 2015 липень 2016 року

Відповідальний:голова студентського профкому

11.Підтримувати зв'язок з відділами кадрів районних управлінь агропромислового комплексу, відділами держгеокадастру, районними відділами освіти.

Систематично.

Відповідальний: Горобець В.Г., Кушнір В.В.

12.Розмістити оголошення про прийом документів у ЗМІ.

Травень – червень 2016р.

Відповідальний: секретар ПК

13.Провести Дні відкритих дверей.

Березень-травень 2016р.

Відповідальний: секретар ПК,технічний секретар ПК

14.Підтримувати зв’язки з районними та обласним центром зайнятості,брати участь в ярмарках професій.

Систематично.

Відповідальний: Тесьминецький І.Г.

15.Здійснити подвірний обхід випускників шкіл з метою профорієнтаційної роботи.

Червень-липень 2016р.

 

Відповідальний:викладачі коледжу

16.Підготувати інформаційний стенд Приймальної комісії.

Червень 2016р.

Відповідальний: секретар ПК

17.Створити оперативний штаб «Вступна кампанія 2016»

Червень

Відповідальний: секретар ПК

18. Відзначити групи та студентів, які проявили найвищу активність при проведенні профорієнтаційної роботи.

До 30.11.2015р.

 

Відповідальний:голова студентського профкому

19.В межах І етапу профорієнтаційної роботи через студентів забезпечити зв'язок  з класними керівниками 9-х класів шкіл.

Листопад 2015 – квітень 2016р.              Відповідальні:куратори груп

ІІ. 1.Підготувати студентів випускних курсів до незалежного оцінювання якості освіти.

     2.Придбати модем, антену для роботи в публічній карті С ДЗК.

     3.Придбати електронний тахеометр South 362 R.

     4.Провести атестацію викладачів Кулик Н.М., Пасічник І.М.

     5.Придбати 2 персональних комп’ютери.

ІІІ.

1.Скласти звіт про проведену дослідницьку роботу за 2015 рік.

До 10.11.2015р.

Відповідальний:керівники дослідницької роботи, зав.відділення Тесьминецький І.Г.

2.Провести наукову конференцію із студентами про проведену науково-дослідницьку роботу.

До 10.12.2015р.

Відповідальний: Тесьминецький І.Г., керівники гуртків

3.Обгрунтувати тематику дослідницької роботи на 2016 рік.

Відповідальний: Тесьминецький І.Г., керівники гуртків

4.Скласти кошторис затрат на проведення дослідницької роботи у 2016році.

До 20.12.2015р.

Відповідальний: гол.бухгалтер Сагайдак А.Г.,Тесьминецький І.Г.

Переглядів: 107 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук

Автор сайта: Середюк В.В. © 2019